perjantai 9. marraskuuta 2012

15.


Maanantaina ja tiistaina en tehnyt oikein mitään muutaku olin koulus ja illalla sit kylällä.

Keskiviikkona me mentiin porukalla heti koulun jälkeen syömään. Meitä oli yhteensä viis ja ruokaa oli sit kyl sitämukaan. Ja tohon alla olevaan kuvaan vielä sit kebab ja pizza lisäksi :D ai mitenniin meillä nälkä? eii tokikaan...
Kävin äkkiä kotona pyörähtämäs kun tulin syömästä ja lähin sit viä kattomaan uusimpaa Bondia(Skyfall) ja voin sanoa, et tykkäsin! Tuos elokuvas ei käyny aika pitkäksi (suomennettuna juoni eteni sopivaa vauhtia) ja muutenkin toi elokuva oli mun mielestä hyvä! Kannattaa siis käydä kattomas, jos yhtään Bondista tykkää :D

(kuva kopsattu googlesta)



Keskiviikkona päivällä satoi vettä ja välillä tuli räntääkin. Illalla sitten rupes pakastamaan ja voitte vaan kuvitella kuinka liukasta tuli, kun vesi jäätyi siihen tien pintaan..ja tosiaan ihmekyllä, mä en oo kaatunu viä kertaakaan vaikka onkin näin liukas :D
meitsi aamulla matkalla linkalle, virkeänä! eiku..
Olin äsken tuos vahtimas lapsia pari tuntia (sain isosmerkin ja pizzaa, jee) ja oli kyl itseasias aika mukavaa ku sielä oli muitakin isosia vahtimas :)

Huomenna sit luvas olis Mietaa (!!) ja justimusfilms :)

ps.kaikki kuvat (paitsi eka) on otettu milläs muullakaan kuin puhelimella..siksi laatu ja sori; tästä postauksesta tuli tosi sekava, sillä mua väsyttää ihan mielettömästi! pitäs vissii mennä nyt jo nukkumaan, et jaksaa huomenna valvoa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti