sunnuntai 25. marraskuuta 2012

19.

Oon ollut tälläviikolla töis aika paljon ja muutenki oon ollu menos koko aika..lisäksi oon varmaan taas tulos kipiäksi..

Torstaina meillä oli näytelmäkisa ja oltiin neljänsiä! Mä en kestä;nyt on takana sit viimenen teatteripäivä meiän luokan kans..ja enää vain puoli vuotta meidän ihanaa luokkaa ja sit meidän tiet eroaa..eiii:(

Olin perjantaina Katariinan kans joulunavaukses. En oo ollu siä viimeksi ku joskus ihan pikkuusena :D Kävin sit tietty syömäs siä ilmaasen joulupuuron!

Pidettiin perjantaina nuortenilta tuleville riparilaisille Nellin ja Veeran kans ja loppuillasta kun muut oli häipyneet juteltii syvällisiä Nellin ja Even kans.

Eilen illalla Elina ja Veera tuli sit meille ja lähdettiin jossakin vaihees iltaa mietaalle. Mietaalla oli esiintymäs Brädi ja oltii kattomas sitä vaan hetken aikaa, jotenki vaan kukaa ei jaksanu jäädä sinne notkuun, vaikkei Brädis mitää vikaa ookkaan :D 

Mukava viikko siis takana! Ens viikolla onki sitte (taas vaihteeksi..) enempi kokeita ja jos vaikka jaksaisin lukea ja saada niistä ees kohtuullisen numeron :D

2 kommenttia: