torstai 29. marraskuuta 2012

20.

Ensinnäkin, tää viikko on mennyt älyttömän nopeesti! On ollut kaikenlaisia kokeita ja muutenki menoa koko aika :D

Me saatiin tällä viikolla terveystiedon kokeet ja meni kyllä yllättävän hyvin; 8½!! Lisäksi saatiin matikan "testit" (koetta isompia, mutta varsinaisia testejä isompia), niin sieltä tuli täys10! JES! :)

Nyt jännätäänkin miten muut kokeet meni, sillä enkun koe meni huonoiten ikinä eikä uskonnon kokeessakaan varmaan paljoa kehumista oo..

Ja mun on nyt pakko vähä leijua, mutta vähä oon ollut tälläviikolla ahkera oppilas! Oon kerännyt helmeen (eli semmoiseen reissuvihko-tyyliseen sivustoon netissä) tosi monta hymiötä! Hyvä mä :D

Tänään olin sit Katariinan kans syömäs Ocean Dragonis, eli kiinalaisessa ravintolassa. Oikeesti, se ruoka on ihan taivaallista!!!

Musta tuntuu, että mun pitää vaihtaa tää pian joksikin ruokablogiksi, sillä täälä rupee pian olemaan kuvia vaan pelkästä ruuasta..:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti