keskiviikko 12. joulukuuta 2012

25.

Ylläoleva biisi kuvaa tällähetkellä mun fiiliksiä. Enää vaan 12päivää jouluun, iiks! Oon (yllättävää kyllä) innoissani! Mun vaan pitäis käydä hommaamas joululahjat tärkeimmille ihmisille vielä..voi miksi se jää aina viime tippaan...
Ollaan viimeisen parin päivän aikana urakoitu pipareita, joulukortteja ja siivoiltu! Lisäksi meidän yläkerran remppakin alkaa pikkuhiljaa olla loppusuoralla!! Ihanaa:)

Meitsi on raatanu viimepäivät pakollisen koulusta saadun kirjan parissa. Ei sillä, kyllä mä lukemisesta tykkään, mutku aika ei riitä. Lisäks oon uurastanu villapaitaa, joka ei tosin vielä hetkeen oo valmis:(

Tänään oli täsmäpäivä eli jokainen sai mennä valitsemaansa oppilaitokseen lähikunnis tutustumaan haluamalleen alalle päiväksi. Mä menin sit amikseen sisustuspuolelle, sillä en todellakaan aikonut jäädä mihinkää kouluun päiväksi, jos kerran luvan kanssa sai olla poissa :D Me saatiin siellä mm.tapetoida, maalata ja repiä tapetteja pois.
Oli tosi kivaa, mutta silti musta vahvasti tuntuu, että tuo ei oo mun ala. Luulen, että kyllästyisin tuohon työhön jossakinvaiheessa ja ei sisustajille oo edes hirmusesti töitäkään tarjolla. Toki ei me saatu ku pieni pintaraapaisu tuohon alaan, mutta silti..
tapetointifirma laura ja heljä palveluksessanne!
Täs nyt jotaki meidän porukan söherryksiä päivältä:
Meillä on huomenna matikan koe ja perjantaina valtakunnallinen kemian koe. Voin jo täs vaihees sanoa, että ainakin kemia menee päin sanonko mitä! Ja oon tosissani tän kans. Mä en vaan osaa eikä motivaatiota lukemiseen oo sitten yhtään! :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti