keskiviikko 2. tammikuuta 2013

33.

Oon ihan raato. En jaksa hilata itteeni enää mihinkää, vaikka alunperin aattelinkin meneväni juoksemaan, mutta mä en yksinkertasesti enää jaksa. Menin nukkumaan joskus kahden mais ja heräsin tänään vähän ennen kahdeksaa. Sit siitä kauppaan vaihtamaan kiharrin uuteen (koska se oli rikki:() ja siitä sit kotia. Pesin ja trimmasin koiran ja sit rupesin laittamaan itteeni. Menin siis leikkimään kuvien kans studiolle ja musta otettiin siinä parit kuvatkin :) Siitä mentiin sit hakemaan mulle iphoneen uudet kuoret ja suojakalvoja. Tarttu sit mukaan puhdistusvaahtoki naamaan.
Loppuun saatte viä yhen kuvan musta. Löysin nimittäin vielä yhen päättäjäiskuvan itestäni, sillä tänpäiväsestä mulla ei vielä oo kuvia. Saatte nähä kuvia sit myöhemmin :)
yhyy, mun prinsessalakanat ei näy kunnolla..:(
 Nyt mä siirryn kattomaan yhtä elokuvaa! Heei :)
Ps. Ollaan ettitty mulle uutta tuolia mun huoneeseen, mut mistää ei tunnut löytyvän sopivaa... sniiif :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti