sunnuntai 6. tammikuuta 2013

35.

Tänään oon vaan lähinnä löhöillyt ja nauttinut viimesestä vapaapäivästä. Huomenna alkaakin sitten koulu:/ Toisaalta ihan kiva juttu, kun näkee kaikkia kavereita, mutta mun opiskelumotivaatio on oikeesti ihan nollissa, vaikka oon ollut nyt viimeset pari viikkoa lomalla..Lisäks mulla on miljoona tehtävää tekemättä, joten en kerkeis nyt mihinkää kouluun..toki olisinhan mä voinut nyt muutaman tehtävän tehdä tänäänkin pois alta, mut ku ei niin ei :D

Ja tosiaan mun lomaan on kuulunut löhöilyn lisäksi mm. kavereiden näkemistä,leffan katsomista sekä uimista! Olin tosi ahkera ja rehasin itteni yks päivä uimahallille! Hyvä mä!
PS. Olipas tylsä ja mitäänsanomaton postaus, mutta oli pakko tulla päivittelemään nyt ennen kouluviikon alkua :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti