tiistai 15. tammikuuta 2013

36.

Tänään oon:
-napsinut kuvia puhelimella ja koukuttunut entistä enemmän subway surf-peliin!
-ollut pelaamassa jääkiekkoa 2h ja uimassa 2,5h! Ostin nyt 10kerran uimakortin uimahalliin, eli toivottavasti nyt tulis lähdettyä uimahalliin uimaan, etten keksisi ittelleni aina tekosyitä..
-litkinyt pullollisen breezyä-kivennäisvettä ja syönyt kuivattuja hedelmiä!
 -kattellut vanhoja kuvia musta!
-ärsyyntynyt miljoona ja tuhat kertaa ihan mitättömiin pikkuasioihin (esim.siihen että oon niin mäntti, että rasvaan käteni ja sen jälkeen yritän saada kynsilakkapulloa auki!) Pienestä se on munki elämä kiinni...
-lakannut kynnet punaisella! mä niin rakastan tota lakkaa <3

2 kommenttia:

  1. Oot tosi kaunis ja sun blogi on mahtava:) Liityin lukijaksi !!Käythän säki kattoos mun blogii ja liity vaikka lukijaksi http://life-of-marika.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti tosi paljon! Piristi päivää kyl kummasti :)

      Mä käyn kattomas :)

      Poista