sunnuntai 20. tammikuuta 2013

37.

Oikeesti nää päivät menee niiin nopeesti! Keskiviikkona olin kavereiden luona kyläs, torstaina vain löhöilin ja perjantaina menin sit kuntosalille. Ensin olin tunnin verran kuntosalin puolella ja sen jälkeen menin kahdella eri tunnille (zumba & bodypump). Yllätyin lauantai-aamuna kun mulla ei ollutkaan kuin ihan vähän lihakset kipeinä! :D

Eilen ja tänään kävin 1,5h reippaan kävelylenkin aurinkoisessa säässä ja nautin kyl kummastakin lenkistä täysin siemauksin! Oli jotenkin rentouttavaa mennä kiireisen viikon jälkeen lenkille ja vielä kun oli valosaakin! :) Nimittäin aina kun tuun kotia arkena, on jo niin pimeä, että tarttee miljoona lamppua mukaansa, että näkee just ja just eteensä..
Pimeys aiheuttaa myöskin sen, että mulla ei oo kameras mitään kunnon kuvia. Nyyh! Odotan jo hiihtolomaa, että pääsee ajoissa ja vielä valoisan aikaan kuvailemaan!
Mutta joo, ei mulla muuta! :) Näkyillään!
PS. Mulla olis just tiistaina soppelisti aikaa toteuttaa toivepostaus! Joten antakaa tulla, jos haluatte jotain erikoista! :)

2 kommenttia: