maanantai 25. maaliskuuta 2013

51.

Ihan hirmukiireisiä viikkoja! Nytkin tuun vaan pikaisesti kertomaan että hengissä ollaan! :-D Viimeisimpien viikkojen aikana on sattunut niin paljon..mutta ei siitä sen enempää. Sori tämmönen, "on tapahtunut niin paljon, mutten empäs kerrokkaan enempää"..mutta niin.

Sini heitti, että tekisin mun riparista pienen postauksen. En muista enkä jaksa muistella, että oonko kertonut mun riparista tänne mitään. Semmonen mielikuva on, että olisin kertonut jotain, mutta tässä sit vaikka kertauksena!
Eli siis, kävin siis riparini lapin ihanissa maisemissa, Pyhällä. Ripari oli tosi mieleenpainuva ja mukava! Meillä oli tosi hyvä ripariporukka ja vetäjät. Ja jopa minä jaksoin huonolla kunnolla kaikki vaellukset ihan kevyesti :-D

Mun kaikki henkilöistä otetut kuvat on toisella koneella, joten sori, joudutte tyytymään pelkkiin tylsiin maisemakuviin.


Kaikken kivointa tässä on, että pääsin tänä vuonna isoseksi Pyhälle! Jes! Meitä on tulos sinne tosi kiva isosporukka (minä, Sini, Lotta, Sara, Nelli, Mika ja Esa). En jaksa odottaa kesää ja kaikkia kivoja juttuja!!

Onneksi kevät alkaa näyttää jo merkkejään..mutta säätiedotukset ei. Meinaan tänne on luvattu tälle viikolle lumipyryä. Voi nyt ajskdyfhkg!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti