lauantai 11. toukokuuta 2013

55.

Päätin nyt tiivistää mun viimeisien kahden viikon tekemiset yhteen postaukseen :) Katsotaan mitä tästä nyt tulee! Varmaan puolet kaikesta tekemisestä ei tuu justiin nyt tätä postausta tehdes mieleen..

-Nyt viimesien viikkojen aikana on ollut koulussa tosi paljon kokeita. Mun koenumerot on pysynyt suurimmaksi osaksi kiitettävän puolella mitä nyt muutamaa koetta ei lasketa. Oon ehkä maailman laiskin lukemaan kokeisiin ja silti saan suht hyviä numeroita. Mulla vaan jää asiat hyvin tunnilla päähän ja viimesenä iltana/yönä asioiden kertaus riittää mulle :-D no, ehkä mä ensi vuonna joudun tekemään koulun eteen enemmän. Ja näin kokeisiin liittyen, niin mun on pakko vähän leijua, että voitin tosiaan valtakunnallisen taloustietokilpailun meidän koulussa! Jee :)

-Tuos pari viikkoa sitten mä sain satasen stipendin yhdestä jutusta. Ne rahat toki meni säästöön kesää varten!

-Vapuksi mä lähdin mun hyvien kavereitten luo Karijoelle ja Kristiinaan. Vietettiin siinä iltaa porukalla ja voi vitsi, kun oliki hauskaa! Pitäis vissiin useemminki käydä tuolapäin :-) tai itseasias, ne sais kyl rehata itsensä välillä tännepäin...
-Meillä oli toissaviikonloppuna viimeinen isoiskoulutus. Ehkä kaikista mun käymistä iskoista kivoin. Nyt vaan enää riparin odottelua!

-Nyt viikolla oli juoksutestit koulus. En oo hetkeen käynyt juoksulenkeillä ja sen kyllä huomasi..mutta oon mä silti tyytyväinen numeroon! Vaikka tytöt kyllä saa noista testeistä aivan liian helposti kiitettävän..:-D
-Keskiviikkona lähdettiin Lotan kans Seinäkuun yöhön. Siellä vietettiin iltaa porukalla ja tuli siinä sit tutustuttua ihan mahtaviin ihmisiin! Kaikkien tapahtumien jälkeen selvittiin kuitenkin ehjinä kotiin..
täs seinäjoella alkuillasta!
-Eilen tehtiin köksäs pari erilaista kakkua ja bebejä. Nam! Eilen olin myös töis ja siinä se perjantai-ilta sit menikin.
-Tänään oon leiponut tuulihattuja, bebejä ja mariannekarkkeja huomista äitienpäivää varten! Taidan olla oikea unelmalapsi...eiku :-D
Mutta nyt lähden käymään pienellä lenkillä ja sen jälkeen paneudun koulujuttuihin..meneehän se lauantai-ilta näinkin :D En varmaan tuu huomenna koneelle, joten toivotan kaikille oikein mukavaa äitienpäivää jo näin etukäteen! :)

2 kommenttia:

  1. Ehkä kaikista mun käymistä iskoista kivoin. < koska yökastelu ;););)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ollut kivaa herätä siihen, kun kaadatte vettä meidän päälle :(

      Poista