maanantai 22. heinäkuuta 2013

62.

Kesäloman viikot senkun hujahtaa! Päätin nyt kuitenkin tulla kirjoittelemaan tänne jotain mun kesän tekemisiä :)
En oikein tiedä mistä aloittaisin, sillä mun kesään on kuulunut niin paljon kaikkea kivaa tekemistä :-) Mutta koitetaan;

Lähdettiin tuossa vajaa pari viikkoa sitten lauantaina Sinin, Mikon ja Aatun kanssa Powerparkkiin huvipuistoilemaan. Minä,  joka en ole käynyt 4-5vuoteen huvipuistossa, olin mukana ja kyllä, uskalsin mennä melkein joka laitteeseen! En voi muuta sanoa, kuin että oli ihan huippuhauska päivä! Ja mikä parasta, kellään ei lentäny laatta koko päivänä :-D Tälläisiä reissuja saisi olla enemmän!


Oon ollut myös hirmuisesti ajelemessa autolla ja jonkun verran myös skootterilla. On sitä tullut myös luuhattua kaverien luona aikaa viettämäs :)

Viime viikolla me pidettiin tyttöjeniltaa Sinin, Hannan ja Jonnan kans. Huippukiva ilta, kiitos tytöt! 

Tälle viikolle olis luvassa töitä ja sit lauantaina lähden kohti Norjaa! En malttaisi millään odottaa! :) Saatte sitten reissun jälkeen läjän kuvia sieltä!

2 kommenttia: