torstai 8. elokuuta 2013

64.

Ajattelin tulla tässä välissä päivittelemään reissun jälkeisiä kuulumisia ennenkuin teen seuraavan Norja-postauksen :)

Oon ollut töissä (kuten tavallista), nähnyt kurikkalaisia kavereita ja tavannut pitkästäaikaa mun kuopiolaisen kaverin Kristan. Ollaan nähty viimeksi noin vuosi sitten..toki ollaan juteltu useesti fb:s ja whatsapis, mut näkeminen on kuitenkin ihan eria asia. Jos Krista luet tätä, niin oli enemmän ku ihanaa ku kävit ja saisit tulla useemminki tännepäin!!

Ihmettelinki, kun en ollut Norjan reissun aikana kertaakaan kipeenä..no, nyt oon! Ääni melkein menny, hirvee köhä ja nenä tukos..meneehän nää loman viimeiset päivät näinki :-D maanantaina alkaa siis mulla koulu! Vain minä voin katsoa väärin ajankohdan koulun aloitukselle..mulla siis alkaa oikeasti vasta tiistaina koulu :-D
Eilen olin vanhempien, veljen ja sen kaverin kanssa Keskisellä käymässä. Mukaan tarttui kaikkea tarpeellista krokseista paistinpannuun. Rahaa paloi, mutta pianhan mulla on taas palkkapäivä..onneksi.Mukava reissu, vaikka vähän satoikin :)
Tässä vähän kuvia ostoksista; 

Huomenna olis luvassa yks kiva juttu, mitä oon jo kauan odottanut..laitan siitä sitten myöhemmin lisää tietoa! Nyt meen nukkumaan, että paranen edes joskus :-)

1 kommentti: