torstai 26. syyskuuta 2013

72.

Viime sunnuntaina olimme äitin ja yhden meidän tutun kanssa kirppari- ja ostoskierroksella Vaasassa. Kirppari ym.kierroksen jälkeen menimme tuttujen luo kylään. Meillä oli koko reissun ajan tosi hauskaa! :-) Tälläisiä päiviä lisää, kiitos!

Meistä jokainen teki tosi hyviä löytöjä! Itse olen erityisen tyytyväinen siihen, että löysin lisäsalaman kameraan ja muutaman astian tosi edullisesti kirpparilta! Puhumattakaan kivoista vaatelöydöistä :)

Oon aina tykännyt kiertää kirppareita. Ne on vaan jotenkin sellaisia paikkoja, että viihdyn niissä ja tykkään katsella erilaisia tavaroita ja vaatteita. Oon törmännyt monesti sellaisiin ihmisiin, jotka ei voisi kuvitella hankkivansa mitään kirppareilta. Päätöksensä kullakin, mutta mielummin mä ainakin ostan saman tavaran halvemmalla kirpparilta kuin kalliimmalla kaupasta. Ja itse tykkään siitäkin, että kirppareilta löytää esim.sellasia vaatteita, joita ei ihan kaikilla just sillon oo. Jos tajuatte mitä tarkotan? :-D Eikä mua "hävetä" kulkea kirpparivaatteissa kaupungilla tai käyttää kirpparilta ostettuja astioita. Koska mä oon mä.

Mutta nyt mun ostoksien pariin;
Eka ostos oli maastonvihreä kauluspaitatyyppinen paita. Ylirento, mutta silti asiallinen. Tän paidan kanssa oli ns.rakkautta ensisilmäyksellä. Tykkään!
Tämän paidan itseasiassa löysi äiti. Aluksi olin vähän epävarma tän värin kanssa, mutta sitten kun koitin tätä päälle, niin tykästyin tähän lujaa. Tosi pirtee ja rento paita :-) 
Tämä villapaita on ehkä rennoin ja lämpimin paita ikinä! Voin kuvitella, kuinka ihanaa tää on vetästä päälle pimeinä ja kylminä talvi-iltoina <3
Mietin tän paidan ostoa kassalle asti, kunnes päätin, että ostan tän. Laitan sitten kiertoon, jos ei tuu käytetyksi. Tälläinen vauvanmintunvihreä ihan perusneule.
Tässä yks parhaimmista löydöistä - laukku. Oon ettinyt itelleni jo pidemmän aikaa uutta laukkua (omistan tyyliin vain muutaman kunnollisen laukun) ja nyt se vihdoin löytyi - ja vielä tooosi edullisesti! Jee :)
Ainiin, tältä reissulta lähti mukaan myös kämppään muutama matto, lamppu ja kaikkea pientä kivaa :)  Kämppäpostaus on tulossa sitten joskus, kunhan saan tän kämpän ees näyttämään joltain..Palaillaan!

PS. Huomatkaahan, nää kuvat on otettu iltasella sisätiloissa. Näistä siis voi huomata uuden salaman vaikutuksen kuvien laatuun :-)

10 kommenttia:

  1. oo ihana tuo laukku! ja kaunis ooot :)

    http://jonnannica.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Sulla on nätti tyyli ja ihania kuvia blogissa! Sait uuden lukijan! :)

    http://annie-evelyn.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. mahtava löytö tuo laukku, tosi kivan värinen ja mallinen :) !

    http://emmaelviiran.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin oli, kiitti :) Käyn katsomassa myös sun blogisi!

      Poista
  4. AAAW mikä hymy Heljyskä <33
    kuvaaja oli paras. piste.

    tiinuksi

    VastaaPoista