keskiviikko 9. lokakuuta 2013

77.

Ajattelin esitellä teille vihdoin ja viimein mun uudet talvikengät! Tai oikeastaan syksy-ja talvikengät,sillä nää sopii hyvin laittaa nyt syksylläkin jalkaan. Talvitakin ajattelin esitellä vasta myöhemmin.
Mun kangastennarit on jo pidemmän aikaa vetänyt "viimeisiään", joten oon yrittänyt kalastella itselleni uusia kenkiä. Haaveissa mulla on ollut jo kauan ns.maiharityyppiset kengät. Mieluiten ruskeana ja vähän siromman malliset kuin perusmaiharit.
No, yhtenä lauantaina, kun kävin Hetan kanssa Seinäjoella, niin löysin vihdoin ja viimein sellaset kengät mitkä halusinkin. Se oli kyllä rakkautta ensisilmäyksellä
Nää on niin hyvät jalkaan! Ja niiin lämpösetki. Vaikka näillä oli hintaa ihan kivasti, niin nää oli silti pakko saada. Oli nää sen verran ihanat

Näillä kelpaa nyt kulkea jokapaikkaan! Toisaalta, mulla olis kyllä haaveissa saada tässä jossakin vaiheessa talvea myös mustat saappaat näiden kaveriksi. Mutta eipä mulla nyt muuta tälläkertaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti