tiistai 25. helmikuuta 2014

104.

En oikein tiedä mistä alottaisin kertomaan Turkin reissusta, sillä me tehtiin siellä niin paljon kaikkea kivaa! Matka tosiaan järjestettiin kouluprojektina ja meidän kaveriporukka (minä, Elina, Kristiina ja Jami) päästiin mukaan tähän projektiin :-)

Matka oli odotuksen arvoinen ja omalla tavallaan loistava! Naurua riitti lähes aina, myös silloin kun oltiin puolihukassa keskellä isoa kaupungia illalla, eikä todellakaan tiedetty missä ollaan.. Kaikkein eniten mua tuossa matkassa yllätti se, että tuo oli kuin lomareissu, sillä me ei tehty tuolla juuri mitään tuohon kouluprojektiin liittyvää..Ei sillä, että asia mua haittaisi millääntavalla, mutta kunhan vain ihmettelen:-D

Mun puhelin pursuaa näitä Turkin kuvia niin paljon, että oli pakko aloittaa Turkin matkan esittely puhelinkuvilla..Tuolta reissulta tuli kyllä otettua aivan liian monta sellaista kuvaa, mikä ei ikinä pääse julkisuuteen, mutta joo..:D
1. Matka alkoi!! 2. Pakollinen passikuva 3. Minä ekaa kertaa Starbucksissa! 4. ...ja lentokoneessa!


5. ja 6.  Nämä maisemat7. Kyllä tarvi lähteä kauas Finlandia Vodkalle...:-D 8. Iltaa viettämässä porukalla!






9. Minä väsyneenä, mutta onnellisena keilaamassa 10. #me 11. #kunnon #turistit  12. Drinkeillä merenrannas!




13. Nää tytöt14. Taas meitsi siä 15. Vesiputouksilla katsomassa 16. Hirvee ikävä kaikkia

17. I miss you honeys...18. #efes #eilisättävää 19. Oltiin kattomas ihan huikeeta balettia! 20. Raunioilla pällistelemäs

21. Oltiin viimeisenä iltana puistossa viettämässä iltaa porukalla 22. ja 23. #♥ 24. Kotimatkalla..:(
 Jatkan näitä Turkin matkakuva-postauksia piakkoin, joten stay tuned!

4 kommenttia:

  1. KIAOPSFDS IHAN EPÄREILUA MÄKI HALUAN TURKKIIN LÄMPIMÄÄN KARVAKÄSIEN SEURAAN ♥ voivoivoi ihanalta näyttää :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ÄSHSHDKD MINÄ TAHDON SINNE TAKAISIN KOSKA TURKKI♥ ei vain näytä, se on ;)

      Poista
  2. Niin mikä se kouluprojekti oli, jonka takia sinne alunperin menitte?:D Koska näyttää siltä, että teillä on kyllä ollu tosi hauskaa ja ihan näköstä tuola muutenki:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo eli toi projekti on Comenius-projekti :-) Meillä oli kyllä älyttömän hauskaa ja Turkki maana oli ihan ylihieno!

      Poista