torstai 27. helmikuuta 2014

105.

Mä en varmaan osaa olla hiljaa tästä reissusta vielä pitkään aikaan, sillä tää oli jotenkin ikimuistoinen ja omalla tavallaan tosi ihanakin reissu! Yks asia mikä muunmuassa teki tästä reissusta ikimuistoisen oli se, että mä menin ekaa kertaa elämässäni lentokoneella. Olihan se ehkä vähän jännittävääkin, mutta jäin kyl inhoon sitä tunnetta kun korvat vaan napsuu kiinni ja auki.

Tää reissu ei auttanut mun matkakuumetta sitten yhtään, vaan päinvastoin; mun matkakuume vaan alkoi paheta ja paheta päivä päivältä. Mua ärsyttää niin pirusti olla täällä Suomen kylmyydessä ja huonossa säässä.. Typerintä täs on ehkä se, että joudun odottamaan ainakin kesään asti, ennenkö periaatteessa voin lähteä mihinkään. Toki kukapa mua kieltää lähtemästä nytkään, mutta oo..:-D

Ensimmäinen päivä meni lähinnä tutustuessa ympäristöön, käytiin tutustumas paikalliseen lukioon sekä hengailtiin kaupungilla yöhön asti. Illalla oli aivan ylirentoa vain kuunnella, kun Doruk soitti kitaraa ja Melis lauloi...

Kuvan tarkoitus on mainostaa tuota ruokapaikkaa tuolla taustalla..



Toisena päivän aamuna me käytiin museossa ja lähdettiin sieltä suoraan rannalle löhöilemään. Melkein koko päivä menikin sitten siellä löhöillessä ja uidessa.. Rantareissun jälkeen lähdettiin käymään keilaamassa ja kaupungilla shoppailemassa sekä syömässä.
Me kierreltiin kaupungilla tosi paljon katselemassa eri rakennuksia ja nähtävyyksiä sekä tsekkaamassa tietty paikallisia pubeja, eiku mitä :-D

En ookkaan hetkeen käyttänyt kalansilmä-objektiivia niin paljon kuin tuolla reissulla. Tolla on esimerkiksi niin helppo napsia yhteiskuvia koko porukasta ja muutenki toi objektiivi tuo semmosta erilaista fiilistä kuviin :-)

Noi maisemat oli kyl niin mahtavat, et ne painu mun verkkokalvoille silmii ikuisesti..
Illalla meillä oli ohjelmassa baletissa käynti ja voinkin ihan rehellisesti sanoo, et ainakin minä nukuin siä puoliksi. Harmittaa sinänsä, että mulla oli ihan hirvee väsy tuolloin, koska toi oli omallatavallaan ihan kiehtovaakin ja mielenkiintoista katsottavaa :)
Jatkan näitä postauksia pikkuhiljaa täs lähiaikoina...Eli jos et malta odottaa uutta postausta reissusta, niin käy kurkkaamassa kuvia täältä!

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia, välittyy hyvä fiilis! :-)
    Käy kurkkaamassa mun blogi jos kiinnostaa!
    jjossuuh.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Kivoja kuvia! Varsinkin noi rantakuvat!

    VastaaPoista