tiistai 11. maaliskuuta 2014

108.

Koska olen hivenen laiska, päätin esitellä mun kaikki viimeaikaiset ostokset yhtä aikaa. Oon haalinut näitä mun vaatteita itselleni H&M:ltä ja Turkista, sekä tilannut netistä Nellyltä ja Gina Tricotilta. Tiedättekö sen ihanan tunteen, kun löydätte jonkun kivan vaatteen tai kengät tosi hyvällä alennuksella jostain nettikaupasta? Oon ehkä vähän vietävis tän ostamisen suhteen, muttamutta :-D Mutta nyt asiaan, tässä tulee mun ostokset:
Collegepaita, Gina Tricot, 19,95€ | Neule, Vero Moda, 19,95€



Trikoopaita, Gina Tricot, 15€
Villapaita, H&M, 19,95€




Bleiseri, H&M, 30€ | Kukkatoppi pitsisellä selkäosalla, 10€
Hollisterin huppari, 25€



Musta neule ruskeilla paikkauksilla, Zara, 15€ | Farkkuliivi, Mango, 30€



Musta nahkalaukku, Zara, 30€
Perussiniset farkut, Vero Moda, 60€



Niittikorkkarit, Nelly, 18€
Zara, 30€ | Escada, 55€ | Hello Kitty, 15€
Mekko, Nelly, 30€
Perusmustat korkkarit, Cittari, 10€
Tykkään erityisesti tosta uudesta mekosta sekä tosta Escadan hajuvedestä. Toi hajuvesi meinaan oli aikamoinen vahinkolöytö Istanbulin lentokentältä, mutta sainpahan ainakin tuhlattua mun melkein kaikki loput liirat tuohon kauanhimoittuun hajuveteen...♥ 
Tästä jäi muutama paita uupumaan, sillä ne on odottamassa likaisena pyykkikopassa :-D

2 kommenttia: