maanantai 26. toukokuuta 2014

122.

Onnistunut ja ennenkaikkee rentouttava mökkireissu takanapäin! Oltiin siis meidän mökillä käymäs Keski-Suomessa mun veljen ja sen tyttöystävän sekä iskän kans. Lähettiin torstai-illalla ja takaisin lähettiin sunnuntai-aamupäivällä. Meillä oli tosi hauskaa ja sain nauraa ihan vatsani pohjasta :-)
Mun mökkireissuun kuului kuvailua mökkimaisemissa, veneen pesua, ruuan tekoa, tiskausta sekä ihanasta säästä nautiskelua. Unohtamatta tietenkään kivoja venereissuja! Ja kävinhän mä toki heittämässä talviturkinkin sinne jäätävänkylmään veteen...
1. #meitsie 2. Ballerinakelit on vihdoinkin koittanut! 3. Ruuan tekoa  4. Veneen pesuun menossa..






5. & 6. ja 7. Nää maisemat8. Lättyjenpaistoo yhdessä Reetan kanssa!


9. Hahahaha, tästä kuvasta ei tarvi mainita mitää :-D 10. +30astetta ainakin, jag tyckar! 11. Juoksulenkillä! 12. Vaeltamassa noin 8km lenkillä kallioilla!
13. Kallioilla ihastelees maisemia 14. #ruokaa #pitsaonelämä 15. Viikonlopun hyvät ilmat pisti hymyilyttämään! 16. Keskisellä "säästämässä" :-D
Multa on tulossa lähiaikoina paljon eri kuvia, sillä mulla on just nyt hyvä kuvausfiilis ja paljon ideoita :3 pitäisi vaan saada Viron ja Keskisen ostokset kuvattua, kameralla otetut mökkikuvat ja Viron kuvat muokattua sekä läjä muita kuvia perattu, niin pääsisin toteuttamaan muita juttuja!

Tälläviikolla olis luvassa paljon (!!) töitä, keskeneräisiä koulujuttuja, koulujen päätösjuhla, uusi mökkireissu sekä mun veljen valmistujaiset! Kiireinen, mutta omallatavallaan tosi kiva viikko tulos! ..ainakin toivottavasti :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti