torstai 29. toukokuuta 2014

124.

Koska mulla on ihan törkeesti erilaisia kuvia jaettavana teille, niin aloitanpas tän sitten näistä viimeaikaisista puhelinkuvista :-) Tää viikko on ollut ihan hirveen kiireinen, oon mennyt ja tullut ihan koko ajan, enkä oo saanut olla yhtään rauhas. No, onneksi eilen kuitenkin alkoi vihdoin ja viimein ansaittu kesäloma♥ Nyt pystyy käymään töissäkin paremmin, ku ei oo opiskelu esteenä. Loman lopussa tulevaa tiliä odotellessa ;-)
1. #kesäfiilis 2. Tehtiin jokin aika sitten kanaceasar-salaattia, nam3. Tuli nälkä, joten lähettii Seinäjoen abc:lle keskellä yötä syömää... 4. #mä
5. Kurikan ravintolapäivässä syömässä Vihreässä Kissassa6. Mä maalaas meidän autotallii ja autotallin kaappeja 7. #muuttokuorma #paljontavaraa 8. Kesä OLI täällä!
9. Valkoisessa puussa kahvilla...tainno cokiksella! 10. Sain sen ihan itse kasattua, jes!! 11. Arman Alizad oli pitääs luentoa amiksella ja se luento oli aiva ylihyvä! 12. #tortillatime

13. Koulusta kävelemäs takaisin kotia! 14. Käykääs äänestämässä Suupohjan instagramissa mun ottamia kuvia, kiitos15. Sain vihdoin ja viimein ostettua uuden imurin, kivaa! Samalla sain käytettyy mun cittarin lahjakortinkin :-D 16. Mun rakkaat

17. ja 18. #minäminäminä 19. Olin koirien kanssa lenkillä ja törmäsin "joulukuuseen".... 20. Teinipeileilyy uudes kämpäs!
Nyt mä siirryn siivouksen ja koirien pesemisen pariin. Siinä meneekin sit koko tää loppupäivä..no eipähän tarvi sit kehitellä tälle päivää mitään muuta tekemistä! Hauskaa kesäloman alkua!

2 kommenttia: