sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

133.

Juhannukseen palatakseni - mulla ainakin oli paras juhannus aikoihin! Alunperin oli tarkotuksena lähtee Kalajoelle kaveriporukan kanssa, mutta suunnitelmat muuttuivat ja oon kyl onnellinen, ettei sinne tullu lähdettyy...:-D juhannuksen aikana tuli siis tutustuttuu aiva ihanii uusii ihmisii, saunottuu, naurettuu niin että mahaan sattui ja hassuteltuu♥ kiitos siis jokaiselle, joka oli mun kans tekemisis juhannuksena! Mulla oli ainaki hauskaa, toivottavasti teilläki..;)
1. ja 2. Eikun juhannuksen viettoon!! 3. ja 4. Saunomista ja ihanaa grilliruokaa
5. Mä en tykännyt ennen yhtään saunoo ja nyt rakastan sitä...wooot :o 6. #saunajuomista 7. Mun oli pakko laittaa tääki kuva, et saan tän kollaasin täyteen...mutta Johanna, sä oot varmaa ainut joka tietää tän kuvan rajaamattomana....:Dd 8. Kävellen kämpille krapulas..#hauskaa
9. Joo en kans tiä miks mulla oli puhelin hetkenaikaa saunas...:-D 10. Mun viron tuliaiset alkaa vetää loppujaa..#voihitsi 11. Oltii tuttujen kesyy oraavaa kattoos..toi orava ei siis pysty elämään luonnos vapaana paristakin syystä (todettu siis ihan virallisesti) ja sillä on kokonainen huone+häkki tilaa käytettävissään. #kesykurre 12. Aamut, jolloin saa nukkua pitkään on parhautta! #unikeko
Oon ollut tosi huono päivittämään tätä blogia, sillä oon tehnyt tosi pitkiä työpäiviä, eikä oo jäänyt ylimääräistä aikaa, vaikka mulla onkin mielessä tuhat ja sata kivaa postausideaa teille jaettavaksi :( 

Nyt tulevalla viikolla olis luvassa töitä, kaverien näkemistä, kaverin rippijuhlat sekä loppuviikosta lähden poikien kans Ruisrockiin Turkuun..en kyllä tiedä mitä siitäki reissusta tulee :-D toivottavasti ees selvitää Turkuun asti! Haha :-D mutta nyt suuntaan äitin ja koirien kans lenkille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti