maanantai 21. heinäkuuta 2014

137.

Mun kalenteri loppui just viimeviikolla, joten oli aika suunnata kalenterikaupoille. No, pitkien työpäivien takia, mä en ikinä kerkee hakea sitä, joten äiti lupas ystävällisesti tuoda mulle jonkinmoisen. Oon himoinnut äitille viime vuonna joululahjaksi tilaamaani kalenteria viimeaikoina, mutta mulla ei just nyt olis yli 40euroa laittaa kalenteriin, vaikka olishan sitä ihanaa saada omista kuvista tehty kalenteri :-) Mullehan kalenteri kuuluu yksiin tärkeimmistä tavaroista yhdessä puhelimen, laturin ja lompsan kanssa. Okei, yks syy siihen on jo pelkästään työt, sillä ilman kalenteria oon ihan hirvee lahopää, joka ei ikinä muista menojaan.
Äiti tunnetusti ties mun maun ja osas valita mulle just mieluisan kalenterin. Kiitti äiti, oot vaa yksinkertasesti paras


Toi on kaikes simppeleydessään (sanotaanko se ees noin?! :-D) ihana. Toi on vähä erilainen sisällöltää ku mun edelliset kalenterit, eli vaatii kyl totuttelemista, mut eiköhän se siitä! Kyllä nyt kelpaa merkata tänne kaikki menot ;-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti