torstai 24. heinäkuuta 2014

138.

Täällä ollaan! Rankka viikko melkein takanapäin, sillä oon painanut koko tän (ja sitä edellisetki :-D) viikot 13 tai 14 tunnin työpäiviä..hups! Toisaalta ootan innolla jo tilipäivää, sillä hankinnassa mulla on uus objektiivi (fucking 50millinen alkaa sanoo itteensä irti!!!), auto ja no, onhan noita vaikka mitä!

Sen pikemmittä puheitta, tässä mun kesälomalta (tai voiko tätä ees lomaksi kutsua kun oon töis :-D)!
1. Limejuustokakku, namskis! 2. Tän maiseman omasta huoneesta kotoa tuun muistamaan ikuisesti3. #työrotta 4.  Meiän sjoen vuokrakämppää tsekkaas!

5. #shoppingday 6. Nälkä yllätti, joten kiiruhdettiin subiin! 7. ja 8. Monissa blogeissa jo nähty "kakku", pavlova! Kannattaa ehdottomasti kokeilla, tää oli ihan huippuhyvää! #iltapala #herkkusuut
9. Seinäjoella hengailees 10. #ruokatauko 11. Ei meillä koirat onneksi kerjää.... 12. Oon ylpee itestäni - oon kulkenut töissä koko kesäkuun ja huolet heinäkuusta vain ja ainoastaan pyörällä. Nyt oon loppukuun kulkenut skopolla!
13. Mun uudet lenkkarit! 14. ja 15. #meitsi 16. Uudet kengät ekaa kertaa käytössä - hyvät on!
17. Ihana sää, mutta koko pitkämö tyhjillään,  missä vika?! 18. Jätskillä Leenan kans! 19. Viimenen kuppi Virosta tuotua makuvettä, eihhh! 20. Mä en tiedä mitä tähän pitäis sanoa :-DD #asiallinen #viinaavirtaasuonis
21. Kisulit22. Töis taas vaihteeksi.... 23. Työpäivän piristys! En muuten hetkeen ollutkaan ostanut mitään herkkuja, hyvä mä! 24. Äiti pääs yllättämään, oot ihana äiti
25. ja 26. Koiruliinit! 27. Kaverin rippujuhlissa, oli hauskaa! 28. Nää ilmat
29. Ajelemaan ja uimaan lähdössä! 30. Pitkästäaikaa suunnistamassa koirien kans - parhautta! 31. Sain kivat rusketusrajat! Ja poltin mun jalanpohjat..... 32. Mun uus ystävä
33. Solar soundeille lähdössä! 34. Rakastan tätä Suomen kesää ylikaikenvettä sato ku kaatamal, onneks en ite kastunu! 35. Ja hetkenpäästä sää kirkastu... 36. Hetsku
37. Solareil 38. Ajelemas Solareit kohti lauantaina! 39. Stig! Kiitti Sini kuvasta ;) 40. #eisanottavaa
41. Maailman paras ja piristävin paluu töihin - ei siis ollut ollenkaan huono maanantai ;) 42. #hajotus 43. #fat #cat 44. Töistä just tulleena! #freshimä

Tulipas näitä kuvia nyt paljon...hehe! Mutta oli kyl ihan loistava ja ihana viikonloppu♥ thanks everyone! Tuli nähtyy paljon kavereita, joita ei oo hetkeen nähnyt ja sit tietty tutustuttuu uusii ihmisii. Tästä(kin) viikonlopusta on tulossa toooosi kiva! Nyt meen suihkun ja iltapalan kautta nukkumaan :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti