sunnuntai 10. elokuuta 2014

140.

Sain noin kuukausi sitten Buzzadorilta pitkästäaikaa paketin. Paketti sisälsi läjän sheivereitä sekä vaahdon, joita saisin testata sekä itse, mutta samalla myöskin jakaa näitä eteenpäin ystävilleni.

Oon nyt noin kuukauden ajan testaillut noita itse säännöllisesti ja voin vain nostaa hattua sekä kiittää! Tosi hyviä ja käytännöllisiä - näitä tuun ostamaan jatkossakin, kunhan nämä ensin loppuvat! Nyt mun tehtävänäni on enää tehdä tästä aiheesta postaus loppuraporttiin sekä kertoa mielipiteeni kyseisistä tuotteista.

Mulle sheivaamisessa tärkeää on sileä ja pehmeä lopputulos. En tykkää yhtään sheiveistä, joista jää iho tosi kuivaksi ja araksi tai jotka tekevät helposti haavoja. Mun mielestä sheivauksessa lopputuloksen täytyy olla jotain ihan muuta kuin arka, kuiva tai haavoilla oleva iho! Näiden tuotteiden avulla pääsin hyvään lopputulokseen - jee!

+helppokäyttöisiä
+monen terän ansiosta ei tee helposti haavoja
+helppo puhdistaa= hygieeninen
-muovipintaisen varsi, kuminen varsi olisi toiminut paremmin

Koska olen opiskelija (lue: köyhä) nämä tuotteet tuli mulle oikein sopivaa aikaa, sillä kaupassahan nää maksaa "miljoonia". Tai no ei aivan, mutta kalliitahan nämä on! Nyt en enää voi kuin todeta, että on poka sitte sileet sääret ;-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti