torstai 11. syyskuuta 2014

149.

Ylikiva ja fyysisesti tosi rankka viikonloppu takana - olin perjantaista sunnuntaihin duunis ruokamessuilla lipunmyyjänä ja autoin siinä sit kaikes muussakin ja olinhan mä sit syömingeiski käymäs :-) Viikonlopun aikana tuli nukuttuu yhteensä se 7,5h, eli voitte kuvitella vaan mikä väsy mulla tälläkin hetkellä on! Mutta palkka juoksi, en kyl valita ;-D

Syömingit meni vähä miten meni, hupsis.. mut oli kyl hauskaa ja oli kiva nähä kaikkii kavereit pitkästäaikaa!
1. #schoolday 2. Jonkun päivän asua :-) 3. Tehtiin tyttöjen kans yks päivä muffinssei.. 4. Nimenomaa!!

5. Duuniii 6. :-D 7. En jaksanu tehä ruokaa, joten suunnattiin grillille 8. Viihteeellee!!
9. Ihanaa tulla kotiin, kun tälläset on odottamas10. Jee, saan syödä ihan luvan kans kaikki XD 11. Duuniin ruokamessuille lipunmyyjäks! 12. Ruokataukoilemas kera ihanan salaatin!

13. Kotia kävellen.. 14. Evästauko15. Ja kahvitauko Valkoisessa puussa! #työsuhde-etuja 16. Tyttöjen kans syöminkeihin ;-)

17. Pikainen kuva ennen kouluunlähtöä... 18. Ihana äiti teki mulle vispipuuroo19. Joo, mitä mä teen koskenkorvalla:DDd 20. Väsy alkaa painaa viikonlopusta, sillä oon nukkunut yhteensä viikonlopun aikana sen 7,5h..hups! Mutta ei auta kuin jaksaa!

21. Me täs esittelemäs 9-luokkalaisille kauppista 22. Lenkille 23. #lepotauko 24. Ja lenkin jälkeen on hyvä mennä syömää, hups
Mulla on tekeillä muutama eri postaus ihan kamerakuvista, mutta en oo vielä(kään) kerinnyt selata ja muokata kuvia niitä läpi! Mutta katsotaan, jos kerkeisin nyt viikonloppuna ja saisin tänne jotain muutakin kuin puhelinkuvia! :) Palaillaan siis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti