lauantai 4. lokakuuta 2014

158.

Mua hymyilyttää ihan koko ajan. En tiedä miks, mut oon vaan jotenkin hyvällä tuulella koko ajan. Osa syinä tietty on, että palkka tipahti tilille, työssäoppimispaikka varmistui ja Kanarian reissuun on enää vajaa pari viikkoa! :) Hassua ajatella, että pian mä köllötän tuola etelän auringossa!
1. Jos metsään haluat mennä nyt... 2. Täs kauppista esittelees kurikas yläastelaisille! 3. Ja pitihän meidän nyt kahvitauolle mokkaan päästä ;-D 4. Mätsäröimässä koissujen kans!

5. Just koulusta tulleena ja menos duunii 6. Voi mä niin rakastan syksyä ja näitä värejä7. Koulukuvauspäivä - miksi ne ei voi ikinä onnistua?! 8. Subissa syömäs pitkästäaikaa, kun mulla oliki lyhyempi työpäivä!
9. Pelaamas biljardii 10. Namnam, parasta kakkuu ikinä - pavlova11. On helppo hymyillä - kiva viikko takana! 12. Mä oon alkanut lenkkeilemään ahkerasti, jos vaan töiltäni ehdin - tulee niin ihana fiilis ku liikkuu!

13. Huonon hiuspäivän pelastus - ponnari letillä! 14. Lukiobileet - here I come! 15. 16. Maailman paras tapa herätä - nää kaks karvanaamaa pelastaa aamun kuin aamun

Oli kyl kivaa pitkästäaikaa nähä tuola lukiobileis vanhoja tuttuja, keitä ei oo hetkee nähny :-) on jotenkin outoo ajatella, että esimerkiksi yläasteestakin on jo yli 1,5vuotta! En ymmärrä, mihin tää aika oikeesti menee! Nyt käperryn vaan peittojen alle teekupin kanssa, sillä oon varmaan tulos kipeeksi :s olo ainakin on senmukainen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti