sunnuntai 12. lokakuuta 2014

159.

Mulla on ihan hitosti muokkaamattomia ja julkaisemattomia kuvia. Siis oikeesti, mä hukun näihin :-D eikä asiaa auta yhtää et mun pitäs ladata nää koneelle ennen lähtöö. Ja lähtöön on enää pari päivää ja paljon asioita tekemättä! Lähden matkaan jo keskiviikkona. Mua pelottaa, jännittää, ilostuttaa ja hermostuttaa toi matka. Samalla mä oon kuitenkin ikionnellinen! A-P-U-A!! En ymmärrä, mitä me kaksi alaikäistä nuorta tyttöö tehää kahestaa jossain Espanjas?! Joo turha ees kysyy..mäkää en tiä, mut sen voin sanoo, et luvas on hulvaton ja ihana reissu! Yritän ajastaa tänne matkan ajaks ees yhen postauksen, ettei tääl ihan hiljenis kokonaan. Ja kaikeks onneks saan junaan matkaseuraa, kun Sini tulee samaa matkaa Tikkurilaa ku mä :-) ei siis tarvi kököttää junas yksin yli 3h!

Ja ainiin, mulla on lainas tolle matkelle GoPro - eli luvassa on myös jonkinlaista videota jossainvaiheessa, kun palaillaan sieltä! Ja jos mun hermot kestää muokata sellasen:-D

Nyt muutama varmaan kuukauden takainen kuva - ajoilta, jolloin mulla oli viä suhtpitkät hiukset! Hassua katella näit kuvii, kun on jo tottunu tähän pituutee :-) Ja meil oli Elinan kans lainas tuollo koululta Canonin EOS 5D - kunnon överikamera!
Tänään oon vaan höntsäillyt Tiian ja Jeren kans, tehny tekemättömii juttui ja kirjotellut blogeihin postauksii valmiiks oottamaan :-) Huomenna luvas pakkausta, viimesimpien kamojen ostoo, lenkkeilyy ja parin kaverin näkemistä ainaki!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti